• 07-07-2014, 12:08:34
    #1
    Merhabalar, yaklaşık 6 aydır 5s kullanıyorum. Fakat son 2 gündür bir sorunum var. Telefon darbe almadı, kendiliğinden oldu bu sorun.

    Turkcell kullanıyorum her zaman full çeken sinyal sürekli artıyor ve azalıyor. 10 saniyede bir değişkenlik gösteriyor, hiç sabit kalmıyor. Bazen "aranıyor" yazısı bile geliyor ama ardından tekrar full.

    Ayarlar>Operatörler bölümünden otomatik değil de manuel yapmak istediğimde ise "ağ listesi yüklenemiyor" diye uyarı verdi.

    Hatırladığım kadarı ile telefona yaptığım son değişiklik 7.1.2 versiyonuna yükseltmek oldu. Resetleme, sim çıkarma gibi şeyler işe yaramadı. Telefonu sıfırlamalı mıyım, yoksa garantiye vermeli miyim ? Başka çözümü olan varsa teşekkür ederim.
  • 07-07-2014, 17:26:02
    #2
    Bilgisi olan yok mu arkadaşlar ? Sıfırlama ve ios geri yükleme yaptım sorun devam ediyor.
  • 07-07-2014, 17:29:51
    #3
    Lanet olsun bende aynı şekilde vodafonede yaşıyorum! 7.12 sonrası bende de telefonla konuşurken sürekli telefon kesiliyor ve arama hatası yazıyor. Günde min. 3 kez bu hatayı alıyorum.
  • 07-07-2014, 17:31:40
    #4
    Sizde 7.1.2den sonra mı olduğunu düşünüyorsunuz hocam ?
  • 07-07-2014, 17:34:48
    #5
    aynen hocam 7.1.2' den sonra oldu
  • 07-07-2014, 17:35:38
    #6
    5S mi kullanıyorsunuz ? Ben 4 ve 4S yükseltmelerini de yaptım fakat 5S de sorun var bir tek.
  • 07-07-2014, 17:38:13
    #7
    5S gold.
  • 07-07-2014, 17:39:47
    #8
    IPhone 5'te de aynı sorun var. Ayrıca bu son güncellemeden sonra değil daha önceden de vardı. Birkaç söylenti okumuştum internette. Hattınızı kestirmek yerine yeni bir simkart alıp onu takın diyorlardı. Sorun genelde bundan kaynaklanıyor diyorlardı. Yarın değiştirecem bakalım.
  • 07-07-2014, 17:40:49
    #9
    loc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IPhone 5'te de aynı sorun var. Ayrıca bu son güncellemeden sonra değil daha önceden de vardı. Birkaç söylenti okumuştum internette. Hattınızı kestirmek yerine yeni bir simkart alıp onu takın diyorlardı. Sorun genelde bundan kaynaklanıyor diyorlardı. Yarın değiştirecem bakalım.
    Ben bu şekilde kullanıyorum yinede değişen bir şey yok malesef.