• 07-07-2013, 13:36:08
    #1
    arkadaslar bugun havuza girerken telefonu sortumun cebinde unutmusum yaklasık 5 dakika falan havuzda kaldım cıktıktan sonra farkettm telefon kapanmıstı internetten baktım prince yatırdım telefonu. bi önerisi olan varmı telefon 6 aylık garantisi devam ediyor tr garantili. apple store yabancı ülkelerde garantisi devam eden telefonları 150€ ya degişim yapıyormus diye duydum bu konuda bilgisi olabn varmı ? ankarada bildiginiz en iyi iphone tamircisi hangisi ?
  • 07-07-2013, 13:57:40
    #2
    çok kötü olmus valla benim içim acıdı geçmiş olsun :S inşallah bulurusn bir yolunu.
  • 07-07-2013, 14:15:11
    #3
    ben 5800'da bu kadar kötü olduysam iphone'da kim bilir neler hissediyorsundur. hocam cihazı sakın açma kısa devre yapar bazı bölgelerde sıkıntı oluşturabilir direk bi tamirciye götür hatta mümkünse 3 4 tamirci gez bi hava vursunlar diyecem ama garantisi gidiyor bildiğim kadarıyla vida söktükten sonra
  • 07-07-2013, 14:27:32
    #4
    iphoneyardim.net sitesinde biri var sanırım 100 € karşılığı telefonu değiştiriyor 1 ay içerisinde sıfırıyla... Öyle bir yol izleyin derim o telefon stabil çalışmaz bir daha havuz suyu çok klorlu oluyor deniz ve havuz suyunda kurtulma şansı yok telefonun... Çok az bir ihtimal yani ben N73 ile yapmıştım 2 ay telefoncuda durdu 300 TL masraf ile geldi... Ki ben 1 saniye falan durdum tam ıslanmadı bile...
  • 07-07-2013, 15:11:48
    #6
    hocam haberi görünce üzüldüm geçmiş olsun gitti güzelim telefon
  • 07-07-2013, 15:16:28
    #7
    üzüldüm hocam

    gitti iphone
  • 07-07-2013, 15:20:36
    #8
    Ben de S3 ile denize girdim denizden çıktım telefon halen çalışıyordu. arama filan da yaptım. Sadece biraz kafayı yedi telefon. ekran ışığı açık kaldı 2 hafta boyunca. alt tuş lambaları açık kaldı. bazen şarj almıyor/aldığı halde almadı gösteriyor v.s v.s
  • 07-07-2013, 15:21:41
    #9
    DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de S3 ile denize girdim denizden çıktım telefon halen çalışıyordu. arama filan da yaptım. Sadece biraz kafayı yedi telefon. ekran ışığı açık kaldı 2 hafta boyunca. alt tuş lambaları açık kaldı. bazen şarj almıyor/aldığı halde almadı gösteriyor v.s v.s
    xperia z aldım bu yüzden hocam :d