ben 5800'da bu kadar kötü olduysam iphone'da kim bilir neler hissediyorsundur. hocam cihazı sakın açma kısa devre yapar bazı bölgelerde sıkıntı oluşturabilir direk bi tamirciye götür hatta mümkünse 3 4 tamirci gez bi hava vursunlar diyecem ama garantisi gidiyor bildiğim kadarıyla vida söktükten sonra