• 05-08-2013, 17:22:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Eskiden uygun fiyata Kaspersky key'leri bulunuyordu, şimdi foruma baktım göremedim. Satan arkadaşlar bana ulaşabilirse çok sevinirim.
  • 05-08-2013, 17:28:13
    #2
    Forumda kaspersky key satışı yasak.

    HB'de kampanya var 3 kişilik 1 yıllık lisans kişi başına 17 TL ye geliyor. 3 kişi ortak olunup alınabilir.

    http://www.hepsiburada.com/liste/kas...fview%3dsearch
  • 05-08-2013, 18:04:56
    #3
    dolarmış
  • 05-08-2013, 18:14:48
    #4
    byconti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolarmış
    Kullanıcı adım ile giriş yapıp baktığımda fiyatta şöyle bir ibare var.

    %60 İndirimBu ürünün size özel fiyatı sadece 46,11 TL (KDV Dahil) Sepete ekleyin fırsatı kaçırmayın

    O şekilde deneyin sizde. 46 liraya lisanslı 3 kullanıcılı program hiç bir şey değil. Aylık 1,25 liraya gelir kişi başı.
  • 05-08-2013, 18:18:22
    #5
    17 TL'den almak istiyorsanız konuya beklerim

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-araniyor.html
  • 05-08-2013, 18:21:37
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İsteğinize cevap değil belki ama ben uzun zaman önce AVG sayesinde Kaspresky'den kurtuldum. Hatta ücretiyle aldığım ve henüz bitmesine 3-4 ay kalmış Kaspersky lisansım vardı, KIS'i kaldırıp yerine AVG kurdum. Kesinlikle herhangi bir virüs problemi de yaşamıyorum. Free sürümü bile iş görüyor. AVG IS aratın bulursunuz. Lisansı gömülü geliyor Veya 1 yıllık kendi özel ücretsiz sürümünü şuradan indirebilirsiniz:
    http://www.avg.com/download-file-x86-triisc-huawei

    iyi çalışmalar.
  • 05-08-2013, 18:32:09
    #7
    danaya girer gibi kaspere girilir
  • 05-08-2013, 21:34:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    byconti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Eskiden uygun fiyata Kaspersky key'leri bulunuyordu, şimdi foruma baktım göremedim. Satan arkadaşlar bana ulaşabilirse çok sevinirim.
    kardeşim böyle bir kampanya gördüm biraz araştır istersen

    http://www.tahribat.com/Forum-Kasper...s-3-Eu-179258/
  • 05-08-2013, 23:36:34
    #9
    kaspersky'a ortak girmek isteyen var mı