İsteğinize cevap değil belki ama ben uzun zaman önce AVG sayesinde Kaspresky'den kurtuldum. Hatta ücretiyle aldığım ve henüz bitmesine 3-4 ay kalmış Kaspersky lisansım vardı, KIS'i kaldırıp yerine AVG kurdum. Kesinlikle herhangi bir virüs problemi de yaşamıyorum. Free sürümü bile iş görüyor. AVG IS aratın bulursunuz. Lisansı gömülü geliyor Veya 1 yıllık kendi özel ücretsiz sürümünü şuradan indirebilirsiniz:
http://www.avg.com/download-file-x86-triisc-huawei

iyi çalışmalar.