• 17-12-2025, 14:35:43
    #1
    Merhabalar, bir quiz uygulamasında günlük 10 bin Türkiye kullanıcısının ortalama getirisi ne kadardır?
  • 17-12-2025, 15:08:17
    #2
    10 BİN DAU çok iyi bir rakam
    Eskiden kalma UA - Marketing bilgime göre aylık min 750-1000 USD bırakır. Güncel değerleri bilmiyorum artık publishing yapmadığım için

    AI da şöyle yorumluyor
    ================================================== =======================

    Türkiye Ortalama Değerleri

    • Interstitial / Rewarded CPM: 0,5 – 2,5 USD
    • Banner CPM: 0,1 – 0,4 USD
    • Quiz uygulamalarında genelde Interstitial + Rewarded ağırlıklı kullanılır.

    Gerçekçi Senaryo

    • Kullanıcı başına günlük ortalama 2 reklam gösterimi
    • 10.000 × 2 = 20.000 reklam gösterimi
    Ortalama CPM = 1 USD (TR için makul)

    Günlük Reklam Geliri



    20.000 / 1.000 × 1 USD = 20 USD
    👉 Günlük: 15 – 40 USD
    👉 Aylık: 450 – 1.200 USD


    Türkiye’de günlük 10.000 quiz kullanıcısı:
    💰 Aylık ortalama gelir: 1.000 – 2.000 USD
    🚀 İyi tasarım + Rewarded + Premium ile 3.000 USD+ mümkün ===>> (Çok zor bence)
  • 17-12-2025, 15:11:11
    #3
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 BİN DAU çok iyi bir rakam
    Eskiden kalma UA - Marketing bilgime göre aylık min 750-1000 USD bırakır. Güncel değerleri bilmiyorum artık publishing yapmadığım için

    AI da şöyle yorumluyor
    ================================================== =======================

    Türkiye Ortalama Değerleri

    • Interstitial / Rewarded CPM: 0,5 – 2,5 USD
    • Banner CPM: 0,1 – 0,4 USD
    • Quiz uygulamalarında genelde Interstitial + Rewarded ağırlıklı kullanılır.

    Gerçekçi Senaryo

    • Kullanıcı başına günlük ortalama 2 reklam gösterimi
    • 10.000 × 2 = 20.000 reklam gösterimi
    Ortalama CPM = 1 USD (TR için makul)

    Günlük Reklam Geliri



    20.000 / 1.000 × 1 USD = 20 USD
    👉 Günlük: 15 – 40 USD
    👉 Aylık: 450 – 1.200 USD


    Türkiye’de günlük 10.000 quiz kullanıcısı:
    💰 Aylık ortalama gelir: 1.000 – 2.000 USD
    🚀 İyi tasarım + Rewarded + Premium ile 3.000 USD+ mümkün ===>> (Çok zor bence)
    Teşekkürler hocam. 10bin kullanıcıya göre gerçekten az rakamlar.
  • 17-12-2025, 17:12:22
    #4
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam. 10bin kullanıcıya göre gerçekten az rakamlar.
    Ah o kullanıcılar amerikadan olsa
  • 17-12-2025, 20:50:31
    #5
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 BİN DAU çok iyi bir rakam
    Eskiden kalma UA - Marketing bilgime göre aylık min 750-1000 USD bırakır. Güncel değerleri bilmiyorum artık publishing yapmadığım için

    AI da şöyle yorumluyor
    ================================================== =======================

    Türkiye Ortalama Değerleri

    • Interstitial / Rewarded CPM: 0,5 – 2,5 USD
    • Banner CPM: 0,1 – 0,4 USD
    • Quiz uygulamalarında genelde Interstitial + Rewarded ağırlıklı kullanılır.

    Gerçekçi Senaryo

    • Kullanıcı başına günlük ortalama 2 reklam gösterimi
    • 10.000 × 2 = 20.000 reklam gösterimi
    Ortalama CPM = 1 USD (TR için makul)

    Günlük Reklam Geliri



    20.000 / 1.000 × 1 USD = 20 USD
    👉 Günlük: 15 – 40 USD
    👉 Aylık: 450 – 1.200 USD


    Türkiye’de günlük 10.000 quiz kullanıcısı:
    💰 Aylık ortalama gelir: 1.000 – 2.000 USD
    🚀 İyi tasarım + Rewarded + Premium ile 3.000 USD+ mümkün ===>> (Çok zor bence)
    Bu rakamlar biraz yüksek geldi bana. 50 bin kullanıcım vardı toplam günlük 5-10k kullanıcı aktif olsa da bu kadar gelire ulaşamadım hiç.