10 BİN DAU çok iyi bir rakam
Eskiden kalma UA - Marketing bilgime göre aylık min
750-1000 USD bırakır. Güncel değerleri bilmiyorum artık publishing yapmadığım için
AI da şöyle yorumluyor
================================================== =======================
Türkiye Ortalama Değerleri
- Interstitial / Rewarded CPM: 0,5 2,5 USD
- Banner CPM: 0,1 0,4 USD
- Quiz uygulamalarında genelde Interstitial + Rewarded ağırlıklı kullanılır.
Gerçekçi Senaryo
- Kullanıcı başına günlük ortalama 2 reklam gösterimi
- 10.000 × 2 = 20.000 reklam gösterimi
Ortalama CPM =
1 USD (TR için makul)
Günlük Reklam Geliri
20.000 / 1.000 × 1 USD = 20 USD
👉
Günlük: 15 40 USD
👉
Aylık: 450 1.200 USD Türkiyede günlük 10.000 quiz kullanıcısı:💰 Aylık ortalama gelir: 1.000 2.000 USD
🚀 İyi tasarım + Rewarded + Premium ile 3.000 USD+ mümkün ===>> (Çok zor bence)
Bu rakamlar biraz yüksek geldi bana. 50 bin kullanıcım vardı toplam günlük 5-10k kullanıcı aktif olsa da bu kadar gelire ulaşamadım hiç.