Apple developer hesabı alabilen var mı?
13
●470
- 21-11-2025, 23:56:01Kaç gündür Apple Developer hesabı almaya çalışıyorum ama alamıyorum bu uyarıyı veriyor nedir sorun? birkaç arkadaşın kredi kartınıda denedim olmadı var mı bu sorunun aynısını yaşayanlar... kartınızla yapmak istediğiniz ödeme için onay alınamadı. Lütfen bilgilerinizi gözden geçirip tekrar deneyin veya başka bir ödeme yöntemi deneyin.
- 21-11-2025, 23:59:20Merhaba, açtığım bu konu size rehberlik edebilir.
https://www.r10.net/android-ios-uygu...n-sorular.html - 22-11-2025, 00:12:08ikisini de denedim hiçbir şekilde olmadı ikisinde de aynı uyarıyı aldım. Kimlik vs hiç sormadı.Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunuzu inceledim ve belirttiğiniz gibi kart ile girdiğim adres aynı ve yurtdışı alışverişe açık kart.Yazilimapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanal kart da denedim olmadısiteci12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-11-2025, 00:19:11evet https://developer.apple.com/ üzerinden satın alam işleminde bulunuyorum kimlik vs hiçbir şey istemedi 1029tl çekmek istiyor ama çekemiyorLufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2025, 00:19:37Hocam size diyorum ki uygulamasını indirin sitesinden değil.ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2025, 00:20:11bu sorunun net çözümünü ssöylüyorum size.:
Hesabı tarayıcıdan değil, developer uygulaması üzerinden açmanız gerekir ve sadece oradan ödeme yapmanız gerekir. Tarayıcıdan açtığınız hesabın ödemesini developer uygulaması üzerinden yapamıyorsunuz. veya developer üzerinden açtığınız hesabın ödemesini tarayıcıdan yapamıyorsunuz.
Kesin çözüm ise; hesabı sadece developer uygulaması üzerinden açmanızdır. ve oradan ödeme yapmanızdır.