• 21-11-2025, 23:56:01
    #1
    Kaç gündür Apple Developer hesabı almaya çalışıyorum ama alamıyorum bu uyarıyı veriyor nedir sorun? birkaç arkadaşın kredi kartınıda denedim olmadı var mı bu sorunun aynısını yaşayanlar... kartınızla yapmak istediğiniz ödeme için onay alınamadı. Lütfen bilgilerinizi gözden geçirip tekrar deneyin veya başka bir ödeme yöntemi deneyin.
  • 21-11-2025, 23:58:47
    #2
    Sanal kart deneyin hocam
  • 21-11-2025, 23:59:20
    #3
    Kategori Moderatörü
    Merhaba, açtığım bu konu size rehberlik edebilir.
    https://www.r10.net/android-ios-uygu...n-sorular.html
  • 22-11-2025, 00:06:59
    #4
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Webden değil de mobil uygulamasından yapmaya çalışın öncelikle. Kimlik kartınızı kabul etmezse Sürücü kartınızı kullanın bir kaç denemekten korkmayın.

    Birde en son Apple Support tan aranma talep edin yanınızda ingilizce bilen biri olması lazım.
  • 22-11-2025, 00:12:08
    #5
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webden değil de mobil uygulamasından yapmaya çalışın öncelikle. Kimlik kartınızı kabul etmezse Sürücü kartınızı kullanın bir kaç denemekten korkmayın.

    Birde en son Apple Support tan aranma talep edin yanınızda ingilizce bilen biri olması lazım.
    ikisini de denedim hiçbir şekilde olmadı ikisinde de aynı uyarıyı aldım. Kimlik vs hiç sormadı.


    Yazilimapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, açtığım bu konu size rehberlik edebilir.
    https://www.r10.net/android-ios-uygu...n-sorular.html
    Konunuzu inceledim ve belirttiğiniz gibi kart ile girdiğim adres aynı ve yurtdışı alışverişe açık kart.



    siteci12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanal kart deneyin hocam
    sanal kart da denedim olmadı
  • 22-11-2025, 00:12:57
    #6
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Apple Devolopper uygulamasını denediğinize emin misiniz. Direkt kimlik fotosu isteyecek çünkü
  • 22-11-2025, 00:19:11
    #7
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple Devolopper uygulamasını denediğinize emin misiniz. Direkt kimlik fotosu isteyecek çünkü
    evet https://developer.apple.com/ üzerinden satın alam işleminde bulunuyorum kimlik vs hiçbir şey istemedi 1029tl çekmek istiyor ama çekemiyor
  • 22-11-2025, 00:19:37
    #8
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet https://developer.apple.com/ üzerinden satın alam işleminde bulunuyorum kimlik vs hiçbir şey istemedi 1029tl çekmek istiyor ama çekemiyor
    Hocam size diyorum ki uygulamasını indirin sitesinden değil.
  • 22-11-2025, 00:20:11
    #9
    bu sorunun net çözümünü ssöylüyorum size.:

    Hesabı tarayıcıdan değil, developer uygulaması üzerinden açmanız gerekir ve sadece oradan ödeme yapmanız gerekir. Tarayıcıdan açtığınız hesabın ödemesini developer uygulaması üzerinden yapamıyorsunuz. veya developer üzerinden açtığınız hesabın ödemesini tarayıcıdan yapamıyorsunuz.

    Kesin çözüm ise; hesabı sadece developer uygulaması üzerinden açmanızdır. ve oradan ödeme yapmanızdır.