Webden değil de mobil uygulamasından yapmaya çalışın öncelikle. Kimlik kartınızı kabul etmezse Sürücü kartınızı kullanın bir kaç denemekten korkmayın.
Birde en son Apple Support tan aranma talep edin yanınızda ingilizce bilen biri olması lazım.
ikisini de denedim hiçbir şekilde olmadı ikisinde de aynı uyarıyı aldım. Kimlik vs hiç sormadı.
Konunuzu inceledim ve belirttiğiniz gibi kart ile girdiğim adres aynı ve yurtdışı alışverişe açık kart.
sanal kart da denedim olmadı