• 17-11-2025, 14:12:36
    #1
    Merhaba, 2 gün önce telefondan apple developer hesabı açtım fakat bilgisayardan apple developer hesabına girdiğimde hala üyelik satın alma işlemini tamamlayın diyor.Henüz developer hesabı onaylanmadı.Böyle gözükmesi normal mi acaba?Şimdiden teşekkürler.
  • 17-11-2025, 15:09:21
    #2
    Merhaba, telefondan hesabı açarken ödeme yapmış mıydınız ?
  • 17-11-2025, 15:13:19
    #3
    sinanyapici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, telefondan hesabı açarken ödeme yapmış mıydınız ?
    evet yaptım hocam,ödeme alındı
  • 17-11-2025, 15:18:31
    #4
    Başka bir şey yapmanıza gerek olmaması lazım, onaylamadığınız kullanıcı sözleşmesi, gizlilik sözleşmesi vb. var ise böyle bir uyarı çıkıyor olabilir hocam uyarının ekran görüntüsü atarsanız daha iyi anlayabiliriz
  • 17-11-2025, 15:33:51
    #5
    sinanyapici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bir şey yapmanıza gerek olmaması lazım, onaylamadığınız kullanıcı sözleşmesi, gizlilik sözleşmesi vb. var ise böyle bir uyarı çıkıyor olabilir hocam uyarının ekran görüntüsü atarsanız daha iyi anlayabiliriz
    Hocam satın alım onaylandı,onay maili de geldi.Telefondan Apple developera girdiğimde bir problem yok fakat Bilgisayardan girdiğimde böyle diyor sonrasında satın almaya yönlendiriyor.
  • 17-11-2025, 18:51:36
    #6
    Bendede aynı sorun var. 649 tl ödediniz değilmi
  • 17-11-2025, 18:57:40
    #7
    sinanyapici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, telefondan hesabı açarken ödeme yapmış mıydınız ?
    Evet hocam telefondan ödeme yaptım,bilgi için mail geldi ama bilgisayardan tarayıcıdan veya apple developer uygulamasından girdiğimde direkt yine kimlik doğrulama ve sözleşme ekranına yönlendirme yapıyor sonrasında ödeme ekranı çıkıyor.Mobilde sıkıntı yok ama.
  • 23-04-2026, 13:59:04
    #8
    baltinbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam telefondan ödeme yaptım,bilgi için mail geldi ama bilgisayardan tarayıcıdan veya apple developer uygulamasından girdiğimde direkt yine kimlik doğrulama ve sözleşme ekranına yönlendirme yapıyor sonrasında ödeme ekranı çıkıyor.Mobilde sıkıntı yok ama.

    aynı sorunu yaşıyorum sizin sorun düzeldi mi hocam?
  • 23-04-2026, 14:04:18
    #9
    YenerK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sorunu yaşıyorum sizin sorun düzeldi mi hocam?
    Evet hocam.Bir şey yapmanıza gerek yok birkaç gün bekleyin düzelmezse Apple desteğe mail atın.