Apple Developer hesap açma
13
●358
- 17-11-2025, 15:13:19evet yaptım hocam,ödeme alındısinanyapici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2025, 15:18:31Başka bir şey yapmanıza gerek olmaması lazım, onaylamadığınız kullanıcı sözleşmesi, gizlilik sözleşmesi vb. var ise böyle bir uyarı çıkıyor olabilir hocam uyarının ekran görüntüsü atarsanız daha iyi anlayabiliriz
- 17-11-2025, 15:33:51Hocam satın alım onaylandı,onay maili de geldi.Telefondan Apple developera girdiğimde bir problem yok fakat Bilgisayardan girdiğimde böyle diyor sonrasında satın almaya yönlendiriyor.sinanyapici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 17-11-2025, 18:57:40Evet hocam telefondan ödeme yaptım,bilgi için mail geldi ama bilgisayardan tarayıcıdan veya apple developer uygulamasından girdiğimde direkt yine kimlik doğrulama ve sözleşme ekranına yönlendirme yapıyor sonrasında ödeme ekranı çıkıyor.Mobilde sıkıntı yok ama.sinanyapici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2026, 13:59:04baltinbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı sorunu yaşıyorum sizin sorun düzeldi mi hocam? - 23-04-2026, 14:04:18Evet hocam.Bir şey yapmanıza gerek yok birkaç gün bekleyin düzelmezse Apple desteğe mail atın.YenerK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
