Merhaba, 2 gün önce telefondan apple developer hesabı açtım fakat bilgisayardan apple developer hesabına girdiğimde hala üyelik satın alma işlemini tamamlayın diyor.Henüz developer hesabı onaylanmadı.Böyle gözükmesi normal mi acaba?Şimdiden teşekkürler.