• 19-09-2025, 17:23:03
    #1
    Az önce mobil uygulamasından apple developer üyeliğini açtım 600 küsür lira ödemeyi yaptım. Onay mailide geldi.
    Fakat önce mobil uygulamadan kontrol ettiğimde;






    Bu tarz bir uyarı alıyorum. Linkteki siteye tıkladığımda ise


    Tekrar ödeme yapmamı istiyor? Bunun sebebi ne olabilir acaba mobil uygulamadan ödediğim ücret henüz düşmediği için mi? (NOT: 35-40 dakika oldu ödeme yapalı)
  • 19-09-2025, 17:26:37
    #2
    $100 olması lazımdı ama onay maili vs. geldi mi? Onay maile geldiyse oranın güncellenmesinde gecikme olabilir
  • 19-09-2025, 17:27:47
    #3
    Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $100 olması lazımdı ama onay maili vs. geldi mi? Onay maile geldiyse oranın güncellenmesinde gecikme olabilir


    Tabi hocam geldi abonelik onay maili.
  • 19-09-2025, 17:30:48
    #4
    👑Console Hesabı Alınır👑
    Merhabalar, hesabınız onay aşamasında şu an. Hesap onayları 1 haftaya kadar sürebiliyor, geçtiği de oluyor zaman zaman.
  • 19-09-2025, 17:33:46
    #5
    Mercuryweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, hesabınız onay aşamasında şu an. Hesap onayları 1 haftaya kadar sürebiliyor, geçtiği de oluyor zaman zaman.
    teşekkür ederim 1-2 hafta sürebileceğini biliyorum da extra yönelndirince ödeme istemesinden işkillendim acaba yanlış birşey mi yaptık diye Teşekkürler bilgilendirme için.
  • 19-09-2025, 17:35:18
    #6
    👑Console Hesabı Alınır👑
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim 1-2 hafta sürebileceğini biliyorum da extra yönelndirince ödeme istemesinden işkillendim acaba yanlış birşey mi yaptık diye Teşekkürler bilgilendirme için.
    Yok yok hocam normal bir durum, bilgisayardan açtığınız taktirde 1029 TL olduğu için yenileme fiyatı 1029 TL olarak gözüküyor orda sorun yok yani. Rica ederim