Az önce mobil uygulamasından apple developer üyeliğini açtım 600 küsür lira ödemeyi yaptım. Onay mailide geldi.
Fakat önce mobil uygulamadan kontrol ettiğimde;
Bu tarz bir uyarı alıyorum. Linkteki siteye tıkladığımda ise
Tekrar ödeme yapmamı istiyor? Bunun sebebi ne olabilir acaba mobil uygulamadan ödediğim ücret henüz düşmediği için mi? (NOT: 35-40 dakika oldu ödeme yapalı)