Aynı sorun bende de var. Benimde kartlarımı kabul etmiyor, başka cihazlardan denedim ödeme yapamıyorum. Support a yazdım Apple Developer app inden deneyin diyorlar ama oradan da Enroll yapamıyorum. Tam konu açacaktım konunu gördüm hocam. Yardımcı olabilecek varsa bende destek beklerim.
Valla hocam benim sorun çözüldü. Apple bankadaki adresimle oraya girdiğim adresi nasıl eşleştiriyor bilmiyorum ama ilginç bir yöntemmiş Eline koluna sağlık