• 09-08-2025, 00:27:28
    #1
    Wise kartımla odeme yapamiyorum bu sorunu nasıl halledebilirim yardımcı olabilecek biri var mı
    Uygulamadan onay istiyor onaylıuorum boyle hata veriyor
  • 09-08-2025, 12:59:03
    #2
    Aynı sorun bende de var. Benimde kartlarımı kabul etmiyor, başka cihazlardan denedim ödeme yapamıyorum. Support a yazdım Apple Developer app inden deneyin diyorlar ama oradan da Enroll yapamıyorum. Tam konu açacaktım konunu gördüm hocam. Yardımcı olabilecek varsa bende destek beklerim.
  • 09-08-2025, 13:01:33
    #3
    Kategori Moderatörü
    Merhaba,
    Hazırladığım bu konuda detaylı bilgileri verdim. Bu konudaki işlemleri yaparak ödeme yapabilirsiniz.
    https://www.r10.net/android-ios-uygu...n-sorular.html
  • 09-08-2025, 13:47:18
    #4
    Yazilimapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Hazırladığım bu konuda detaylı bilgileri verdim. Bu konudaki işlemleri yaparak ödeme yapabilirsiniz.
    https://www.r10.net/android-ios-uygu...n-sorular.html
    Valla hocam benim sorun çözüldü. Apple bankadaki adresimle oraya girdiğim adresi nasıl eşleştiriyor bilmiyorum ama ilginç bir yöntemmiş Eline koluna sağlık
  • 09-08-2025, 15:51:36
    #5
    Yazilimapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Hazırladığım bu konuda detaylı bilgileri verdim. Bu konudaki işlemleri yaparak ödeme yapabilirsiniz.
    https://www.r10.net/android-ios-uygu...n-sorular.html
    Sorun çözüldü çok teşekkür ediyorum
  • 09-08-2025, 15:55:25
    #6
    Kategori Moderatörü
    Rica ederim, sorununuzun çözüldüğüne sevindim