Aynı sorun bende de var. Benimde kartlarımı kabul etmiyor, başka cihazlardan denedim ödeme yapamıyorum. Support a yazdım Apple Developer app inden deneyin diyorlar ama oradan da Enroll yapamıyorum. Tam konu açacaktım konunu gördüm hocam. Yardımcı olabilecek varsa bende destek beklerim.