• 20-02-2025, 15:18:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar Apple developer hesabı için uygulamadan ücret ödedim ücreti hesabımdan çekti fakat.

    Bu apple hesabı için apple geliştirici uygulaması aracılığıyla kayıt yapılamıyor.

    Bu uyarı gözüküyor hesabımda kimlik bilgileri ve ön arka yüzünü göndermeme rağmen bunun ilerleyişi nedir beni aydınlatırsanız sevinirim.
  • 20-02-2025, 18:16:13
    #2
    Platin üye
    mehmetisgrn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar Apple developer hesabı için uygulamadan ücret ödedim ücreti hesabımdan çekti fakat.

    Bu apple hesabı için apple geliştirici uygulaması aracılığıyla kayıt yapılamıyor.

    Bu uyarı gözüküyor hesabımda kimlik bilgileri ve ön arka yüzünü göndermeme rağmen bunun ilerleyişi nedir beni aydınlatırsanız sevinirim.
    Daha önce şahis adı ile hesap açılmış olsa gerek
  • 02-04-2025, 16:11:59
    #3
    hazır apple geliştirici hesabı isterseniz yardımcı olabilirim