Merhaba arkadaşlar Apple developer hesabı için uygulamadan ücret ödedim ücreti hesabımdan çekti fakat.
Bu apple hesabı için apple geliştirici uygulaması aracılığıyla kayıt yapılamıyor.
Bu uyarı gözüküyor hesabımda kimlik bilgileri ve ön arka yüzünü göndermeme rağmen bunun ilerleyişi nedir beni aydınlatırsanız sevinirim.
Apple developer hesabı açma ?
2
●306
- 20-02-2025, 15:18:22
- 20-02-2025, 18:16:13Daha önce şahis adı ile hesap açılmış olsa gerekmehmetisgrn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle