Merhaba arkadaşlar Apple developer hesabı için uygulamadan ücret ödedim ücreti hesabımdan çekti fakat.
Bu apple hesabı için apple geliştirici uygulaması aracılığıyla kayıt yapılamıyor.
Bu uyarı gözüküyor hesabımda kimlik bilgileri ve ön arka yüzünü göndermeme rağmen bunun ilerleyişi nedir beni aydınlatırsanız sevinirim.