• 31-12-2024, 00:11:57
    #1
    Merhabalar, Apple developer hesabı açacağım dikkat etmem gereken birşey var mı? Google play gibi herkesi onaylıyor mı?
  • 31-12-2024, 00:18:43
    #2
    Bireyselde sıkıntı yok. Kurumsal açarsan çok uğraştırıyor.
  • 31-12-2024, 00:45:01
    #3
    Merhaba, kurumsal açarken sistem tarafından üzerinde. Doğru düzgün yapamadım hep İngilizce olarak maille işimi çözmek zorunda kaldım
  • 31-12-2024, 02:33:28
    #4
    Selamlar arkadaşlar,

    Bende birkaç gündür Mobilden bir hesap açmaya çalışıyorum olmuyor, Mail ile bildirdim dönüş yapan yok. Bu konuyu nasıl aşacağız bilmiyorum..


    ..