Konu
Apple developer hesabı açma
31-12-2024, 00:45:01
#3
pacmez
Merhaba, kurumsal açarken sistem tarafından üzerinde. Doğru düzgün yapamadım hep İngilizce olarak maille işimi çözmek zorunda kaldım