Arkadaşlar merhabalar. Sıfırdan bir iOS developer hesabı açtık ancak üyelikte şahıs isim soyisim şeklinde gözüküyor. Biz bunu şirket hesabına nasıl çevireceğiz. Ahmet Yılmaz gibi bir isim gözüksün istemiyoruz. Direk firma ismi ya da marka ismi gözüksün istiyoruz. Şahıs şirketi bu noktada yeterli oluyor mu ve bu süreç nasıl ilerliyor bir türlü onu belirleyemedik. Bu noktada yardımcı olabilecek bilgi verebilecek biri var mı. Şimdiden teşekkür ediyorum 🙏
NOT: Duns numarası alındı. Hala ismi değiştiremiyoruz.
İOS Developer Hesabı Hakkında
4
●164
- 18-10-2024, 16:39:55
- 18-10-2024, 16:45:26Kurumsal hesaba geçirmeniz için DUNS numarası almanız gerekiyor hocam ücretsiz alabilirsiniz fakat uzun sürüyor almak ücretli alırsanız 2-3 gün içinde gelir onu aldıktan sonra apple geliştirici kısmı ile iletişime geçiyorsunuz arıyorlar sizi onlara mail atarak duns numaranızı vs söylüyorsunuz firma bilgilerinizi atıyorsunuz direk geçişini sağlıyorlar (Şahıs şirketi yeterli olur)
- 18-10-2024, 16:46:33Şahış şirketleri zaten isim üzerine açılır. örn: "R10 hırdavat Coşkun Çetin" gibi. Bu nedenle şahış işletme hesapları bu şekilde görünür.
Eğer ki kurumsal bir hesap açmak istiyorsanız da hesabı ilk açarken kurumsal hesap olarak açmanız lazım. Yani farklı bir soru sorayım Duns numaranız var mı? - 18-10-2024, 16:48:00Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet duns numarası aldık. Ama hala Ahmet Yılmaz şeklinde gözüküyor hesap. Bu noktada şirket marka ismine nasıl çevirebiliriz? - 18-10-2024, 17:14:12ANlaşamadığımı konu şu. iş yerinizin resmi adı ne hocam ?baykatarsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle