Arkadaşlar merhabalar. Sıfırdan bir iOS developer hesabı açtık ancak üyelikte şahıs isim soyisim şeklinde gözüküyor. Biz bunu şirket hesabına nasıl çevireceğiz. Ahmet Yılmaz gibi bir isim gözüksün istemiyoruz. Direk firma ismi ya da marka ismi gözüksün istiyoruz. Şahıs şirketi bu noktada yeterli oluyor mu ve bu süreç nasıl ilerliyor bir türlü onu belirleyemedik. Bu noktada yardımcı olabilecek bilgi verebilecek biri var mı. Şimdiden teşekkür ediyorum 🙏

NOT: Duns numarası alındı. Hala ismi değiştiremiyoruz.