• 17-09-2023, 14:22:38
    #1
    Merhabalar, 2 hafta önce Apple developer hesabı için ödeme yaptım fakat hesap hâlâ açılmamış görünüyor, uygulama yükleyemiyorum.
    Developer sayfasına girip sağ üstteki profil ikonuna tıklayınca pending yazıyor ve developer anasayfasında hâlâ purchase your membership linki bulunuyor ve tekrardan ödeme sayfasına gidince de ödemeyi alıyor. Ödeme yaptıktan sonra herhangi bir işlem yapmam mı gerekiyor ?
  • 17-09-2023, 14:36:00
    #2
    Selamlar hocam, ödemeyi ne üzerinden yaptınız ? pending purchase kaldı ise apple ödemeyi alamamış olabilir apple destek ile iletişime geçerseniz yardımcı olurlar muhtemelen
  • 17-09-2023, 15:24:31
    #3
    TuruncuLab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam, ödemeyi ne üzerinden yaptınız ? pending purchase kaldı ise apple ödemeyi alamamış olabilir apple destek ile iletişime geçerseniz yardımcı olurlar muhtemelen
    Hocam ödeme, yaptığım karta yansıdı. Son işlemlerde görünüyor yani
  • 18-09-2023, 09:58:07
    #4
    csharpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ödeme, yaptığım karta yansıdı. Son işlemlerde görünüyor yani
    Ödemeyi kendi hesabına almayıp probizyon çekmiş olabilir. Doğal olarak ödeme alınmamış görünür. İnceleme falan varsa onun sonunda alıyor olabilirler. Pek bilgi sahibi değilim ios için. Bu dediğim normal şekillerde olabilecek bişey.