Merhabalar, 2 hafta önce Apple developer hesabı için ödeme yaptım fakat hesap hâlâ açılmamış görünüyor, uygulama yükleyemiyorum.
Developer sayfasına girip sağ üstteki profil ikonuna tıklayınca pending yazıyor ve developer anasayfasında hâlâ purchase your membership linki bulunuyor ve tekrardan ödeme sayfasına gidince de ödemeyi alıyor. Ödeme yaptıktan sonra herhangi bir işlem yapmam mı gerekiyor ?