merhaba sayın r10 kullanıcıları!
google play bildiğiniz üzere yayında uygulaması olan bir çok kullanıcıya bu uyarıyı gönderdi.
bunu yapmazsak sıkıntı yaratacağını biliyordum fakat ticaret gerçekleştirdiğim bir arkadaş bana bunun bir zararı olmayacağını güncellemenin şart olmadığını andorid 13 neredeyse kimsenin kullanmadığını vs söyledi.
bu güncellemeyi yapmazsak nolur?
yapılması zorunlu mudur?
bu uyarının tam olarak bizden istediği nedir?
uygulamamızın hedef sdk kaç olmalıdır? kaç olursa bunu yapmamız şart olmaz vs.
BİLGİSİ OLAN HERKES LÜTFEN BİLGİLERİNİ PAYLAŞABİLİR Mİ DETAYLICA?
BU KONU HAKKINDA ARADA KONU AÇILIP DURUYOR. VE BİR ÇOK KİŞİNİN KAFASINDA ONLARCA SORU İŞARETİ VAR.
EMİNİM Kİ KONUYA GELENLERİN BİR ÇOĞUDA KAFASINDAN BU SORU İŞARETİNİ GİDERMEK İÇİN GELİYOR OLACAK.
LÜTFEN BİLDİĞİNİZ KADARIYLA ELİNİZDEN GELDİĞİNCE YORUM ATIN. İHTİYACI OLAN HERKES YARARLANMIŞ OLSUN.
İLGİLİ UYARI HAKKINDA GÖRSELLER AŞAĞIDADIR;


tüm r10 üyelerine teşekkürler.
google play bildiğiniz üzere yayında uygulaması olan bir çok kullanıcıya bu uyarıyı gönderdi.
bunu yapmazsak sıkıntı yaratacağını biliyordum fakat ticaret gerçekleştirdiğim bir arkadaş bana bunun bir zararı olmayacağını güncellemenin şart olmadığını andorid 13 neredeyse kimsenin kullanmadığını vs söyledi.
bu güncellemeyi yapmazsak nolur?
yapılması zorunlu mudur?
bu uyarının tam olarak bizden istediği nedir?
uygulamamızın hedef sdk kaç olmalıdır? kaç olursa bunu yapmamız şart olmaz vs.
BİLGİSİ OLAN HERKES LÜTFEN BİLGİLERİNİ PAYLAŞABİLİR Mİ DETAYLICA?
BU KONU HAKKINDA ARADA KONU AÇILIP DURUYOR. VE BİR ÇOK KİŞİNİN KAFASINDA ONLARCA SORU İŞARETİ VAR.
EMİNİM Kİ KONUYA GELENLERİN BİR ÇOĞUDA KAFASINDAN BU SORU İŞARETİNİ GİDERMEK İÇİN GELİYOR OLACAK.
LÜTFEN BİLDİĞİNİZ KADARIYLA ELİNİZDEN GELDİĞİNCE YORUM ATIN. İHTİYACI OLAN HERKES YARARLANMIŞ OLSUN.
İLGİLİ UYARI HAKKINDA GÖRSELLER AŞAĞIDADIR;


tüm r10 üyelerine teşekkürler.
