xTeLum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, şu an güncel olarak %25 android 13 kullanıyor. Kendi uygulamalarımda ise bu oran %30 civarında. Google bu güncellemeyi size yazdığı gibi zorunlu tuttu. Belirtilen tarihlerde güncelleme yapmazsanız bir daha o uygulamaya güncelleme yapamacağınız belirtiyor. Zaten gelir elde ettiğiniz bir oyun ise daha fazla kullanıcıyı elde tutabilmeniz için güncelleme yapmanızı öneririm.
kaankaplan27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Android 13 ile birlikte eskiden kullandığımız bazı featureler librarlyler kullanımdan kalktı, bunların kimisi güvenlik kimisi işlevsellik açısından sıkıntılıydı. Bu yüzden yeni appler için ve günceldekiler için target api seviyesini yükseltmenizi öneriyor. Yükselltiğiniz zaman projede bazı yerler hata vermeye başlıyor ve bunları çözmeniz bekleniyor.

teşekkür ederim arkadaşlar. peki sormak istediğim bir şey de şu (ve bir çok kişininde merak ettiği şey sanırım);
hedef sdk yükseltip yayınlamazsak bir daha güncelleme yayınlayamıyoruz okey. fakat uygulamamız son hali ile google playde yayında kalmaya devam ediyor değil mi?