• 21-06-2022, 12:18:29
    #1




    Merhaba yaklaşık 2 hafta önce apple developer hesabı aldımama 2hasta geçmesine rağmen hala pending yazıyor acaba yapmam gerek bir şeyi yapmadım vb mi? destek olcabilcek var mı ? Ödeme onay maili geldi onun dışında bir şey gelmedi.
  • 23-06-2022, 18:42:09
    #2
    Hocam Kredi kartından mı yaptınız ödemeyi yada ödeme işlemi hala provisyonda mı gözüküyor ?
  • 24-06-2022, 10:37:55
    #3
    daytoday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Kredi kartından mı yaptınız ödemeyi yada ödeme işlemi hala provisyonda mı gözüküyor ?
    Hocam ödeme yapıldı ama hala böyle gözüküyor destek talebi açtık bizde
  • 05-07-2022, 17:53:43
    #4
    Çözüme kavuştumu ?
  • 07-07-2022, 00:49:02
    #5
    Hocam maile gelen sipariş numarasının üzerine tıklayınız. Büyük ihtimal iptal edildiği için bu ekran ile karşı karşıyasınız.
  • 07-07-2022, 10:28:36
    #6
    Konu çözüme kavuştu doğrulama gibi bir şeye düşmüş destek maili açtım sora kimlik fotoğrafımı istediler attım 1-2 gün içinde hesabım aktif oldu