Merhaba yaklaşık 2 hafta önce apple developer hesabı aldımama 2hasta geçmesine rağmen hala pending yazıyor acaba yapmam gerek bir şeyi yapmadım vb mi? destek olcabilcek var mı ? Ödeme onay maili geldi onun dışında bir şey gelmedi.