• 23-12-2021, 11:54:37
    #1
    Herkese merhaba, yakın zamanda apple geliştirici hesabı almayı düşünüyorum fakat aklıma takılan bazı sorular var. Daha önce tecrübe etmiş, bilgi sahibi olan kişilerden beni bilgilendirmelerini rica ediyorum. Aklıma takılan soruları şu şekilde sıralayayım;

    1- Bir cihazda birden fazla hesap açılabilir mi?
    2- Ödeme eşiği nedir?
    3- İncelemeler çok uzun sürüyor mu?
    4- Ödemelerde komisyon ne kadar alıyor?

    Cevaplayacak kişilere şimdiden teşekkür ederim. İyi forumlar
  • 23-12-2021, 11:58:53
    #2
    Bende sorularınızın cevaplarını merak ettim takipteyim.
  • 23-12-2021, 14:47:40
    #3
    1- Bir cihazda birden fazla hesap açılabilir mi?
    - Açılabilir hocam. Hatta farklı bir hesap aynı üyeliğe yetki verirse arada geçiş bile yaparsınız. Ben tek hesap ile 2 hesap yönetiyorum.
    2- Ödeme eşiği nedir?
    - Ne yazık ki her yıl yenilemesi var hocam. Google candır bu konuda.
    3- İncelemeler çok uzun sürüyor mu?
    - Uygulamayı onaya gönderdikten sonra 24 saat içinde geri dönüş geliyor. Eğer ki bir inceleme talebi varsa ya da açıklama isteniyorsa dönüş yapıyorsunuz ve en geç 1 günde onun için bekliyorsunuz diyebilirim. Eskiye göre çok hızlılar yani.
    4- Ödemelerde komisyon ne kadar alıyor?
    - Bu sorunun cevabı bende yok ne yazık ki.

    Saygılar, iyi çalışmalar.
  • 23-12-2021, 15:44:51
    #4
    - Açılabilir hocam. Hatta farklı bir hesap aynı üyeliğe yetki verirse arada geçiş bile yaparsınız. Ben tek hesap ile 2 hesap yönetiyorum.
    -- Bunun için bilgisayarda icloud hesabını değiştirmek gerekiyor mu peki?

    - Ne yazık ki her yıl yenilemesi var hocam. Google candır bu konuda.
    -- Burada demek istediğim google da 200 lira bir ödeme eşiği mevcut. Aynı sistem apple tarafında nasıl sormak istediğim buydu

    Ayrıca değerli bilgileriniz için teşekkür ederim