Herkese merhaba, yakın zamanda apple geliştirici hesabı almayı düşünüyorum fakat aklıma takılan bazı sorular var. Daha önce tecrübe etmiş, bilgi sahibi olan kişilerden beni bilgilendirmelerini rica ediyorum. Aklıma takılan soruları şu şekilde sıralayayım;

1- Bir cihazda birden fazla hesap açılabilir mi?
2- Ödeme eşiği nedir?
3- İncelemeler çok uzun sürüyor mu?
4- Ödemelerde komisyon ne kadar alıyor?

Cevaplayacak kişilere şimdiden teşekkür ederim. İyi forumlar