• 06-05-2021, 16:37:25
    #1
    Merhabalar hayırlı günler, az önce Play Console'a giriş yaptığımda bir sıkıntıdan dolayı askıya alındığını gördüm hesapta illegal bir app vs. yoktu aksine 2 yıl olmuştu açalı trendlere giren bir uygulamam vs. olmuştu (kendi yapımım) bu durum işin açığı beni üzdü.

    Yeni bir developer hesabı açmam gerektiğine dair bir ibare gördüm fakat şu aklıma geldi piyasada özellikle forumda bu tarz konular çok fazla ki ne kadar sağlıklı bilmiyorum sormak istedim.

    25$ verip sıfırdan açmak mantıklı geliyor sonuçta kendi kimliğimle doğrulanacak bana ait olacak vs vs. ancak şu anki bütçemden dolayı da biraz fiyat konusunda ekonomikliğe bakmak durumundayım

    Forumdan hesap almak ile sıfırdan açmak arasındaki fark tam olarak nedir bilenler bilgilendirirse sevinirim
  • 06-05-2021, 16:38:40
    #2
    Bende de bir hesap var duruyor öyle boşta bir uygulama yükleyip sildim 200 tl az para değil forumdan temin edebilirsiniz daha uygun miktarlara
  • 06-05-2021, 16:40:05
    #3
    Forumda satanlar daha pahalıya satıyorlar kendiniz alın

    Sebebi ise eski hesap olmasıymış : )
  • 06-05-2021, 17:09:20
    #4
    GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hayırlı günler, az önce Play Console'a giriş yaptığımda bir sıkıntıdan dolayı askıya alındığını gördüm hesapta illegal bir app vs. yoktu aksine 2 yıl olmuştu açalı trendlere giren bir uygulamam vs. olmuştu (kendi yapımım) bu durum işin açığı beni üzdü.

    Yeni bir developer hesabı açmam gerektiğine dair bir ibare gördüm fakat şu aklıma geldi piyasada özellikle forumda bu tarz konular çok fazla ki ne kadar sağlıklı bilmiyorum sormak istedim.

    25$ verip sıfırdan açmak mantıklı geliyor sonuçta kendi kimliğimle doğrulanacak bana ait olacak vs vs. ancak şu anki bütçemden dolayı da biraz fiyat konusunda ekonomikliğe bakmak durumundayım

    Forumdan hesap almak ile sıfırdan açmak arasındaki fark tam olarak nedir bilenler bilgilendirirse sevinirim
    Forumdan almanız daha mantıklı bir kere google tarafından mimlenmişsiniz google kolay kolay yakınızı bırakmaz ne zaman hesabın size ait olduğu anlaşılsa kapatılacaktır. Bir windows rdp alıp forumdan aldığınız console hesabıyla kullanın başka yerlerden de giriş yapmayın inanın bu sebepten çok hesabım kapatıldı.
  • 06-05-2021, 17:13:26
    #5
    tamer5559 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda satanlar daha pahalıya satıyorlar kendiniz alın

    Sebebi ise eski hesap olmasıymış : )
    Hayır sebebi olması değil.
    Sebebi, Yeni hesaplardaki uygulama içi satış komisyonlarının yüksek, eski hesaplarda daha düşük olması.