tamer5559 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda satanlar daha pahalıya satıyorlar kendiniz alın

Sebebi ise eski hesap olmasıymış : )
Hayır sebebi olması değil.
Sebebi, Yeni hesaplardaki uygulama içi satış komisyonlarının yüksek, eski hesaplarda daha düşük olması.