merhaba arkadaşlar,
unity iki oyun aldım reskin yaptım. admob ekledim fakat reklamlar sadece kendi cihazımda o da test kullanıcı olarak eklediğim için gözüküyor. oyunu markete yükledim. onay aldım. denemek için indirdim. kesinlikle iki oyunda da reklamlar gözükmüyor :/
iki ekran var aktif olması gereken sanırım. biri şu: https://prnt.sc/y1ewxz
diğeri de şu: https://prnt.sc/y1ezn5
tabiki bilgiler doğru ama reklamlar gelmiyor. hatta son kurcalamam da test idleri yükledim unity düzenlemesinde o reklamlarda geldi test için. ama bir türlü kendi reklamlarımı gösteremiyorum.
atladığım bir şey mi var acaba?
unity admob sorunu
6
●71
- 02-02-2021, 19:59:40dünden beri bekliyorum. çok ilginç gerçekten. uygulama içi satın almada birinde çalıştı diğerinde çalışmadı falan.anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acayip sinir bozucu... - 02-02-2021, 20:19:18bakmadığım yer kalmadı. çok ilginç. telefonum test cihazı olarak ekli. markette yayınlandı oyun indirdim test reklamları gözüküyor. tablete indirdim gözükmüyor :/bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle