merhaba arkadaşlar,

unity iki oyun aldım reskin yaptım. admob ekledim fakat reklamlar sadece kendi cihazımda o da test kullanıcı olarak eklediğim için gözüküyor. oyunu markete yükledim. onay aldım. denemek için indirdim. kesinlikle iki oyunda da reklamlar gözükmüyor :/

iki ekran var aktif olması gereken sanırım. biri şu: https://prnt.sc/y1ewxz

diğeri de şu: https://prnt.sc/y1ezn5

tabiki bilgiler doğru ama reklamlar gelmiyor. hatta son kurcalamam da test idleri yükledim unity düzenlemesinde o reklamlarda geldi test için. ama bir türlü kendi reklamlarımı gösteremiyorum.

atladığım bir şey mi var acaba?