• 07-01-2021, 01:17:49
    #1
    Merhabalar,

    Bir webview uygulamasının ayarlarını yaptım ama test için çalıştırdığımda hata alıyorum uygulama açılıyor ekran gelmeden kapanıyor anydesk üzerinden falan yardımcı olabilecek arkadaş var mı?
  • 07-01-2021, 01:22:47
    #2
    kodları atarsanız direk nokta atışı tespit yapalım hocam.

    en azından hata alan bölümü