Merhabalar,

Bir webview uygulamasının ayarlarını yaptım ama test için çalıştırdığımda hata alıyorum uygulama açılıyor ekran gelmeden kapanıyor anydesk üzerinden falan yardımcı olabilecek arkadaş var mı?