Google AdMob Hk.
9
●130
- 03-01-2021, 14:56:11doğru yerleştirdim diye düşünüyorum da benim iççin bir ilk olduğu için yanlış mı yaptım diye düşünüyorum hocamdoganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2021, 14:59:03xTeLum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Onay girdikten sonra hesaba girdim bakayım ne var ne yok diye bu şekilde gözüküyor. - 03-01-2021, 15:02:59Sıkıntı gözükmüyor. 1-2 gün bekleyin daha sonra reklamlar gözükmeye başlar. İçiniz rahat etmesini istiyorsanız logcatten hata koduna bakabilirsiniz.
https://kerkes.co/google-admob-rekla...kmuyor-sorunu/ burada hata kodlarının anlamı var. - 03-01-2021, 15:03:40Tamamdır hocam teşekkür ederim.xTeLum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2021, 15:25:21Ekledim hocam test cihazını 1 saati bulabilir yazıyor bekleyelim bakalım. geliştirici hesabımın kimlik onayı bitene kadar görsem barithe_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
