codecanyondan bir uygulama alıp kendimce reskin yaptım. Admob hesabım onaylandı ancak uygulamaya girdiğimde reklamları göremiyorum bir yeri yanlış mı yaptım diye düşünüyorum. Bu konular hakkında bilgisi olan birisi bağlanıp kontrol edebilir mi acaba?