• 24-11-2020, 00:06:54
    #10
    Balyoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek sdk ile bünyesinde bulunan tüm reklam firmalarının reklamını gösteriyor. Admob dahil. Admobta ayrı para birikiyor appodealda ayrı.
    Hocam yani admobtan hesap açmaya gerek yokmu appodeal kullanirken
  • 24-11-2020, 01:45:32
    #11
    Balyoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek sdk ile bünyesinde bulunan tüm reklam firmalarının reklamını gösteriyor. Admob dahil. Admobta ayrı para birikiyor appodealda ayrı.
    Aynen hatırladığım gibi admob u ayri aciyorduk onun user id sini giriyorduk sisteme
    Tek sdk ile o hem admob u gösteriyor hem de diğer tüm reklamları gösteriyordu
    Sagolun cevap icin
  • 24-11-2020, 01:46:46
    #12
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hatırladığım gibi admob u ayri aciyorduk onun user id sini giriyorduk sisteme
    Tek sdk ile o hem admob u gösteriyor hem de diğer tüm reklamları gösteriyordu
    Sagolun cevap icin
    Hocam diğer reklam ağları için ayrı ayrı hesap mı acmak gerekir admob gibi?
  • 24-11-2020, 04:12:01
    #13
    TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diğer reklam ağları için ayrı ayrı hesap mı acmak gerekir admob gibi?
    Hayır. Appodeal sdk yüklemeniz yeterli
  • 26-04-2021, 06:16:28
    #14
    Balyoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır. Appodeal sdk yüklemeniz yeterli
    Merhaba hocam. Appodealde birikmiş 400 dolarım var. w8 vergi vs. doldurulması gereken alanlar var BTC olarak çekmek istiyorum. Biliyorsanız Yardımcı olabilir misiniz?
  • 26-04-2021, 09:41:02
    #15
    yassow42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam. Appodealde birikmiş 400 dolarım var. w8 vergi vs. doldurulması gereken alanlar var BTC olarak çekmek istiyorum. Biliyorsanız Yardımcı olabilir misiniz?
    Benim de 100 dolarım var bana da yardımcı olabilir misiniz
  • 26-04-2021, 14:53:33
    #16
    yassow42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam. Appodealde birikmiş 400 dolarım var. w8 vergi vs. doldurulması gereken alanlar var BTC olarak çekmek istiyorum. Biliyorsanız Yardımcı olabilir misiniz?
    TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de 100 dolarım var bana da yardımcı olabilir misiniz
    W8 belgesini okuyarak kendiniz dolduracaksınız nasıl bir yardım istiyorsunuz anlamadım? BTC olarak hiç çekim yapmadım. Ben banka transferi yoluyla çekiyorum ve 1000 USD olmadan çekmiyorum. Banka transferinde 1000 USD altına 50 USD komisyon alıyorlar çünkü (%4ün üstüne). Malum 50 USD de az bir miktar değil
  • 08-05-2021, 01:27:40
    #17
    Appodealda birikmis parayı bitcoin ile çektim anında çek seçeneği ile yüzde 5 komisyonla 2 iş günü içerisinde coinbase.com borsasına gönderdiler bitcoini