Balyoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Appodeal kullanan?
16
●692
- 24-11-2020, 00:06:54Hocam yani admobtan hesap açmaya gerek yokmu appodeal kullanirken
- 24-11-2020, 01:45:32Aynen hatırladığım gibi admob u ayri aciyorduk onun user id sini giriyorduk sistemeBalyoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek sdk ile o hem admob u gösteriyor hem de diğer tüm reklamları gösteriyordu
Sagolun cevap icin - 24-11-2020, 01:46:46Hocam diğer reklam ağları için ayrı ayrı hesap mı acmak gerekir admob gibi?amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2020, 04:12:01Hayır. Appodeal sdk yüklemeniz yeterliTheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2021, 06:16:28Merhaba hocam. Appodealde birikmiş 400 dolarım var. w8 vergi vs. doldurulması gereken alanlar var BTC olarak çekmek istiyorum. Biliyorsanız Yardımcı olabilir misiniz?Balyoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2021, 09:41:02Benim de 100 dolarım var bana da yardımcı olabilir misinizyassow42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2021, 14:53:33yassow42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleW8 belgesini okuyarak kendiniz dolduracaksınız nasıl bir yardım istiyorsunuz anlamadım? BTC olarak hiç çekim yapmadım. Ben banka transferi yoluyla çekiyorum ve 1000 USD olmadan çekmiyorum. Banka transferinde 1000 USD altına 50 USD komisyon alıyorlar çünkü (%4ün üstüne). Malum 50 USD de az bir miktar değilTheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2021, 01:27:40Appodealda birikmis parayı bitcoin ile çektim anında çek seçeneği ile yüzde 5 komisyonla 2 iş günü içerisinde coinbase.com borsasına gönderdiler bitcoini