yassow42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam. Appodealde birikmiş 400 dolarım var. w8 vergi vs. doldurulması gereken alanlar var BTC olarak çekmek istiyorum. Biliyorsanız Yardımcı olabilir misiniz?
TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de 100 dolarım var bana da yardımcı olabilir misiniz
W8 belgesini okuyarak kendiniz dolduracaksınız nasıl bir yardım istiyorsunuz anlamadım? BTC olarak hiç çekim yapmadım. Ben banka transferi yoluyla çekiyorum ve 1000 USD olmadan çekmiyorum. Banka transferinde 1000 USD altına 50 USD komisyon alıyorlar çünkü (%4ün üstüne). Malum 50 USD de az bir miktar değil