• 16-05-2020, 16:44:40
    #1
    Firebase ücretleri hakkında tecrübe edinen varsa ne kadar fatura ödüyorsunuz? Uygulamaya göre değişir ama günlük aktif 1k kullanıcı için girişler, skorları tutan ve sıralama yapacak basit oyun için ne kadar fatura çıkar?
  • 16-05-2020, 16:45:46
    #2
    firebase ücretsiz değil mi ?
  • 16-05-2020, 16:50:46
    #3
    ozenorhan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firebase ücretsiz değil mi ?
    belli kullanımdan sonra ücretli
  • 20-05-2020, 11:15:14
    #4
    database'e 20K yazma 50K okumadan sonrası ücretli.

    google play games serviceste de leader board var o ücretsiz sanırım onu da inceleyebilirsiniz
  • 20-05-2020, 21:06:08
    #5
    ibrahimmdogann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    database'e 20K yazma 50K okumadan sonrası ücretli.

    google play games serviceste de leader board var o ücretsiz sanırım onu da inceleyebilirsiniz
    Çok basit bir uygulama geliştiriyorum. bunun firebase kullanmayı düşünüyorum. Sizin leader board konusunda tecrübeniz oldu mu? benim kodlama ve işleyiş hakkında bilgim yok. Fakat tamamen ücretsizse kullanılabilir.
  • 13-06-2020, 12:02:33
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sacix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firebase ücretleri hakkında tecrübe edinen varsa ne kadar fatura ödüyorsunuz? Uygulamaya göre değişir ama günlük aktif 1k kullanıcı için girişler, skorları tutan ve sıralama yapacak basit oyun için ne kadar fatura çıkar?
    50k read ten sonra her 100k da 0.06 dolar ücreti var. 1000 kişi sadece giriş yapıp puanının kaç olduğunu ve leader board ı görecekse userlar 20şer 20şer okunur böylece her girişte azami 20 okuma yazar.
    Bir kullanıcı günde kaç kere giriş yapacaksa hesaplayıp faturayı cıkarabilirsin.Örneğin bir kişi 5 kere girsin uygulamaya azami 100 okuma yapar günlük 100*1000=100.000. 100k okuma da 50 k sı ücretsiz kalan 50 de 100k olunca 0.06 dolar buradan fikir sahibi olabilirsin .
    Not: Bu okuma yazma rakamları azami rakamlardır gerçeği çoğu zaman 2 katı olur.
  • 18-06-2020, 04:24:28
    #7
    Gunluk 1 gb bandwith tüketiyorsaniz tavsiye etmiyorum.Ben daha düşük kullanici kitleleri için tercih ediyorum.

    Daha önce aldığım bir fatura



  • 18-06-2020, 23:10:31
    #8
    Breakupsong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gunluk 1 gb bandwith tüketiyorsaniz tavsiye etmiyorum.Ben daha düşük kullanici kitleleri için tercih ediyorum.

    Daha önce aldığım bir fatura



    maşallah iyi fatura kesmiş hocam, nasıl bir data var ki 65 gb trafik oluşturacak, uygulama ne hakkında merak ettim.
  • 19-06-2020, 01:15:56
    #9
    ibrahimmdogann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maşallah iyi fatura kesmiş hocam, nasıl bir data var ki 65 gb trafik oluşturacak, uygulama ne hakkında merak ettim.
    Orası bana kalsın . Biraz da kodlamada bitiyor marifet.Her sayfa'da aynı datayı ikinci kez çekeresen yine aynı veriye 2.kez para ödemiş olursun.Uygulama şu an firebase/json hybrid şekilde bir formata dönüştürdüm.Dönüştürmemdeki ana nedende bu aylık gelen faturanın 5 gün de bir gelmesi oldu.Dolayısıyla kodlama kısmı önemli.