Firebase kullanan var mı?
10
●521
- 16-05-2020, 16:50:46belli kullanımdan sonra ücretliozenorhan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2020, 11:15:14database'e 20K yazma 50K okumadan sonrası ücretli.
google play games serviceste de leader board var o ücretsiz sanırım onu da inceleyebilirsiniz - 20-05-2020, 21:06:08Çok basit bir uygulama geliştiriyorum. bunun firebase kullanmayı düşünüyorum. Sizin leader board konusunda tecrübeniz oldu mu? benim kodlama ve işleyiş hakkında bilgim yok. Fakat tamamen ücretsizse kullanılabilir.ibrahimmdogann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2020, 12:02:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.50k read ten sonra her 100k da 0.06 dolar ücreti var. 1000 kişi sadece giriş yapıp puanının kaç olduğunu ve leader board ı görecekse userlar 20şer 20şer okunur böylece her girişte azami 20 okuma yazar.sacix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kullanıcı günde kaç kere giriş yapacaksa hesaplayıp faturayı cıkarabilirsin.Örneğin bir kişi 5 kere girsin uygulamaya azami 100 okuma yapar günlük 100*1000=100.000. 100k okuma da 50 k sı ücretsiz kalan 50 de 100k olunca 0.06 dolar buradan fikir sahibi olabilirsin .
Not: Bu okuma yazma rakamları azami rakamlardır gerçeği çoğu zaman 2 katı olur. - 18-06-2020, 04:24:28Gunluk 1 gb bandwith tüketiyorsaniz tavsiye etmiyorum.Ben daha düşük kullanici kitleleri için tercih ediyorum.
Daha önce aldığım bir fatura


- 18-06-2020, 23:10:31maşallah iyi fatura kesmiş hocam, nasıl bir data var ki 65 gb trafik oluşturacak, uygulama ne hakkında merak ettim.Breakupsong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2020, 01:15:56Orası bana kalsınibrahimmdogann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Biraz da kodlamada bitiyor marifet.Her sayfa'da aynı datayı ikinci kez çekeresen yine aynı veriye 2.kez para ödemiş olursun.Uygulama şu an firebase/json hybrid şekilde bir formata dönüştürdüm.Dönüştürmemdeki ana nedende bu aylık gelen faturanın 5 gün de bir gelmesi oldu.Dolayısıyla kodlama kısmı önemli.


. Biraz da kodlamada bitiyor marifet.Her sayfa'da aynı datayı ikinci kez çekeresen yine aynı veriye 2.kez para ödemiş olursun.Uygulama şu an firebase/json hybrid şekilde bir formata dönüştürdüm.Dönüştürmemdeki ana nedende bu aylık gelen faturanın 5 gün de bir gelmesi oldu.Dolayısıyla kodlama kısmı önemli.