ibrahimmdogann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maşallah iyi fatura kesmiş hocam, nasıl bir data var ki 65 gb trafik oluşturacak, uygulama ne hakkında merak ettim.
Orası bana kalsın . Biraz da kodlamada bitiyor marifet.Her sayfa'da aynı datayı ikinci kez çekeresen yine aynı veriye 2.kez para ödemiş olursun.Uygulama şu an firebase/json hybrid şekilde bir formata dönüştürdüm.Dönüştürmemdeki ana nedende bu aylık gelen faturanın 5 gün de bir gelmesi oldu.Dolayısıyla kodlama kısmı önemli.