Merhaba arkadaşlar. Her şeyi sırasıyla firebase de anlatıldığı şekilde yapıyorum. Gerekli herşeyi ekliyorum. Lakin halen sdk kurulumu devam ediyor. hiçbir şekilde veri çekemiyorum. Sebebi nedir acaba.
Kodların doğru bir şekilde eklendiğinden eminim.
Firebase çalışmıyor
7
●103
- 15-05-2020, 23:16:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Uygulamayı emülatörde yada fiziksel cihazda çalıştırdınmı ?ozenorhan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2020, 23:17:27play store da yayında hocammhtbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2020, 00:12:27uygulamanız hangi dilde?ozenorhan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2020, 00:19:01Firebase bazı servisleri için uygulama imzalama anahtarında bulunan sha değerine ihtiyaç duymaktadır. Eğer bu servislerden birini kullanıyorsanız sha değerini firebase de eklemenizi öneririm.
Google play'e uygulamayı yüklediğiniz zaman sha değeri de değişmektedir. Bu nedenle uygulama yayınlandıktan sonra play developer üzerinden yeni olusturulan sha değerini firebase console üzerinden eklemelisiniz. - 16-05-2020, 00:21:54cocos3d hocam. eski bir dilmiş sanırımSeyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adaşım play store yüklemeden cihazımda apk sını da test ederken herhangi belirti yok. Kodlamayla alakalı sanırım. Kodlama türü: cocos3dorhanoksuzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-05-2020, 00:32:26teşekkürler hocam. DeğerlendireceğimSeyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle