ozenorhan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar. Her şeyi sırasıyla firebase de anlatıldığı şekilde yapıyorum. Gerekli herşeyi ekliyorum. Lakin halen sdk kurulumu devam ediyor. hiçbir şekilde veri çekemiyorum. Sebebi nedir acaba.
Kodların doğru bir şekilde eklendiğinden eminim.
uygulamanız hangi dilde?