• 19-10-2019, 18:53:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    İnteger bir veriyi cekmek istiyorum.Firebase yerine bunu farklı ve daha kolay bir biçimde nasıl yaparım?
    Ya da firebase ile bu işi en basit sekilde nasıl yapabilirim.

    Benim uygulamamda üye girişi var üye olan kullanıcıya belli bir puan veriyorum ve bu puan verisini çekiyorum bunu dısında kullanıcı bi foto ve bir kaç bilgi verisi yükleyerek sisteme bende o veriyi çekeceğim...

    İnteger veri cekmeye kalktigimda app cökmekte ne yapmalı sizce?
  • 19-10-2019, 20:06:15
    #2
    Prsoners adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    İnteger bir veriyi cekmek istiyorum.Firebase yerine bunu farklı ve daha kolay bir biçimde nasıl yaparım?
    Ya da firebase ile bu işi en basit sekilde nasıl yapabilirim.

    Benim uygulamamda üye girişi var üye olan kullanıcıya belli bir puan veriyorum ve bu puan verisini çekiyorum bunu dısında kullanıcı bi foto ve bir kaç bilgi verisi yükleyerek sisteme bende o veriyi çekeceğim...

    İnteger veri cekmeye kalktigimda app cökmekte ne yapmalı sizce?

    Bir tane kullanıcıların verilerini tutan sınıf oluşturun örneğin User Sınıfı olsun. Kullanıcıların hangi bilgileri databasede tutulacak bunları belirleyip private değişkenler olarak tanımlayın ve constractor oluşturun ve gerekli olan get set metodlarını yazın. Firebase veriyi yazarken new User sınıfını yaratın ve bu sınıfın değişkenlerine atayın veriyi sonra firebaseye yazın . Fakat verilerin tamamını her seferinde yazdırmak istemiyorsanız bazılarını yazacaksınız verinin tipini belirtleyerek bir değişken tanımlayın ve ona atayım daha sonra bu ilk sefer databaseye yazdığınız yere örneğin :
    int a = 10;
    myRef.child("Users").child("userID).child("Update Edilecek Databasedeki yerin tanımlayıcısı örn: +"userName"").setValue(a);
    Böylece tüm verileri değil sadece istediğiniz veriyi yazdırmış olursunuz. Veriyi çekmek istediğinizde de isterseniz direk database'de User ana child yi çağırarak yada alt childleri çağırarak yapabilirsiniz.

    Kodda yazım hatası olabilir örnek olarak yazdım direk elle mantığı anlasan yeter.
  • 19-10-2019, 20:59:18
    #3
    broscr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tane kullanıcıların verilerini tutan sınıf oluşturun örneğin User Sınıfı olsun. Kullanıcıların hangi bilgileri databasede tutulacak bunları belirleyip private değişkenler olarak tanımlayın ve constractor oluşturun ve gerekli olan get set metodlarını yazın. Firebase veriyi yazarken new User sınıfını yaratın ve bu sınıfın değişkenlerine atayın veriyi sonra firebaseye yazın . Fakat verilerin tamamını her seferinde yazdırmak istemiyorsanız bazılarını yazacaksınız verinin tipini belirtleyerek bir değişken tanımlayın ve ona atayım daha sonra bu ilk sefer databaseye yazdığınız yere örneğin :
    int a = 10;
    myRef.child("Users").child("userID).child("Update Edilecek Databasedeki yerin tanımlayıcısı örn: +"userName"").setValue(a);
    Böylece tüm verileri değil sadece istediğiniz veriyi yazdırmış olursunuz. Veriyi çekmek istediğinizde de isterseniz direk database'de User ana child yi çağırarak yada alt childleri çağırarak yapabilirsiniz.

    Kodda yazım hatası olabilir örnek olarak yazdım direk elle mantığı anlasan yeter.
    Tesekkürler hocam...
  • 19-10-2019, 22:56:50
    #4
    Sana bir tavsiye, firebase'yi bırak.
    Zamanında çok detaylıca firebase kullanan birisi olarak söylüyorum, php, asp gibi bir dil öğren, tüm verileri kendi sunucunda barındır.
  • 19-10-2019, 23:19:58
    #5
    Firebase veriyi string olarak tutar. Sen veriyi yollarken integer olarak yollayabilirsin geri alırken işlem yapmak istiyorsan o veriyi parse etmen gerekir.

    Int sayi = Integer.parseInt("çekeceğin veri");