broscr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tane kullanıcıların verilerini tutan sınıf oluşturun örneğin User Sınıfı olsun. Kullanıcıların hangi bilgileri databasede tutulacak bunları belirleyip private değişkenler olarak tanımlayın ve constractor oluşturun ve gerekli olan get set metodlarını yazın. Firebase veriyi yazarken new User sınıfını yaratın ve bu sınıfın değişkenlerine atayın veriyi sonra firebaseye yazın . Fakat verilerin tamamını her seferinde yazdırmak istemiyorsanız bazılarını yazacaksınız verinin tipini belirtleyerek bir değişken tanımlayın ve ona atayım daha sonra bu ilk sefer databaseye yazdığınız yere örneğin :
int a = 10;
myRef.child("Users").child("userID).child("Update Edilecek Databasedeki yerin tanımlayıcısı örn: +"userName"").setValue(a);
Böylece tüm verileri değil sadece istediğiniz veriyi yazdırmış olursunuz. Veriyi çekmek istediğinizde de isterseniz direk database'de User ana child yi çağırarak yada alt childleri çağırarak yapabilirsiniz.

Kodda yazım hatası olabilir örnek olarak yazdım direk elle mantığı anlasan yeter.
Tesekkürler hocam...