• 18-09-2019, 15:57:33
    #1
    Arkadaşlar StartApp kullanan var mı? Admob kuralları katılaştıracagım diye hesapları boş yere kapatmaya başladı. Kazançlarım berbat StartApp da durum nasıl?


    Bu kazançlar ne böyle?
  • 18-09-2019, 16:38:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben kullanıyorum. tier 1 e iyi verir yoksa kullanma zındık verir cpm lere.
  • 20-09-2019, 23:44:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende merak ediyorum startapp in reklam gelirlerini
    Konu sahibi izni ile
  • 20-09-2019, 23:58:37
    #4
    bescamo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar admob ne işe yarar. Adsense gibi birşey mi


    http://www.bescamo.com/
    AdMob Google 'ın mobil uygulamalar için geliştirdiği bir reklam servisi oradaki kazancınız her ayın 1 inde AdSense e düşüyor
  • 24-09-2019, 14:09:14
    #5
    Aynı uygulamada ikisini birlikte kullanıyorum ve her ülkeden kullanıcı kitlem var. Admob StartApp gelirleri arasında 7/1 oranı var şuanda. Son 2 ayda Admob fark atmış durumda.
  • 25-09-2019, 06:23:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Berbat, startapp a yaklaşma derim.