Konu
StartApp Kullanan Var Mı?
18-09-2019, 15:57:33
#1
enesutku
Arkadaşlar StartApp kullanan var mı? Admob kuralları katılaştıracagım diye hesapları boş yere kapatmaya başladı. Kazançlarım berbat StartApp da durum nasıl?
Bu kazançlar ne böyle?