Admob tan hiç anlamıyorum 30 kullanıcısı olan bir uygulamam var reklama daha çıkılmadı başlangıç geliri normal mi sadece geçiş reklamı mevcut
https://i.hizliresim.com/XbPav3.jpg
https://i.hizliresim.com/QPV6Ay.jpg
https://i.hizliresim.com/M1dOE1.jpg
Admob geliri
4
●730
- 12-08-2019, 23:53:48alisutci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 kullanıcı için çok normal görünüyor, hatta fazlasıyla iyi geldi - 12-08-2019, 23:54:50Hocam Html5 oyun uygulaması reklam nereden çıkarsam daha sağlıklı olur bilginiz var mıno_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2019, 00:04:24bu konuda yardımcı olacak arkadaşlar muhakkak vardır fakat benim oyunum olsa hiç dokunmazdım, gelir gayet iyi 30 kullanıcıyla Türkiye şartlarında daha fazla gelir elde edebileceğini düşünmüyorum açıkcası.alisutci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle