alisutci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admob tan hiç anlamıyorum 30 kullanıcısı olan bir uygulamam var reklama daha çıkılmadı başlangıç geliri normal mi sadece geçiş reklamı mevcut
https://i.hizliresim.com/XbPav3.jpg

https://i.hizliresim.com/QPV6Ay.jpg
https://i.hizliresim.com/M1dOE1.jpg

30 kullanıcı için çok normal görünüyor, hatta fazlasıyla iyi geldi