Arkadaşlar selamlar,
Apple store'a ilk kez bir app yükleyeceğim.Fakat sağolsun appstore sürekli beni reddedip,güncelleme istemektedir.En son problemim screenshotlar konusunda yaşadım.İstediği boyutlarda uygulamanın screenshootını yüklemem rağmen apple aşağıda ki sorunu bana iletti.(ipad yüklememiştim o konuyu anladım fakat zaten hali hazırda yüklediğim 5.5" ler için ne sorunu var onu çözemedim.)
Guideline 2.3.3 - Performance - Accurate Metadata
We noticed that your screenshots do not sufficiently reflect your app in use.
Specifically, your 12.9-inch iPad Pro (3rd Generation) screenshots do not display the actual app in use.
Next Steps
To resolve this issue, please revise your screenshots to ensure that they accurately reflect the app in use on the supported devices. For iPhone, you need a set of 5.5-inch display screenshots and for iPad, you need a set for 12.9-inch display. This set will be scaled appropriately down to other device sizes when viewed on the App Store in each territory.
Note that 6.5-inch display assets for iPhone XS Max are optional, and can scale down to iPhone XR, iPhone XS, and iPhone X. Screenshots that include features like rounded corners or sensor housing should only be used for the 6.5-inch or 5.8-inch display.
Bu konu hakkında bir fikri olan?
Apple Store'a Upload
4
●289
- 29-11-2018, 00:01:38iPhone ile ilgili bir hata yazmamışlar zaten, iPad için gereken ekran görüntülerini de yüklerseniz muhtemelen onaylanacaktır.
Yazan kısımda sadece iPhone ve iPad için bunları yükleseniz bizim için yeterli demişler. Siz galiba sadece iPad görüntüleri yüklemediğiniz için hata almışsınız. Onu yükleyip bi daha deneyin red gelirse yine bakalımAlıntı - 29-11-2018, 10:54:35ozancomez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Markete yüklediğiniz ekran görüntülerinin uygulamanız ile alakalı olmadığına dair bir RED vermişler.
iPhone Plus ve iPad 12.9 İnç, Ekran çözünürlüğünde 3 adet ekran görüntüsü alın uygulama içerisinden ve bu görseller üzerinde oynama yapmadan yükleyin markete.
İyi forumlar - 29-11-2018, 23:56:34Ekran görüntüsü almak için herhangi bir cihaza uygulamanızı göndermenize gerek yok!
Eğer xcode ile çalışıyorsanız
Simülatörde uygulamanızı çalıştırın
iphone 7, ipad 12.9 vs.. (hangisi için ekran görüntüsü almak istiyorsanız onu seçin)
simülatör ekranı açılınca üst menüden File => New Screen Shot tıklayın
Bu kadar kolay
Üstelik bu aldığınız görüntü Apple'in sizden istediği çözünürlük ile birebir aynı hiç bir şekilde sorun yaşamazsınız.
Bu konuda sorun yaşayan arkadaşlara umarım faydası olur.
Herkese hayırlı, bol kazançlar.